Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ»

Τα ονόματα των επτά υποψηφίων Αντιπεριφερειαρχών του συνδυασμού «Δύναμη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» ανακοίνωσε σήμερα ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα στις 12 το μεσημέρι. Οι υποψήφιοι που ανακοινώθηκαν εκπροσωπούν τους επτά νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας, είναι δε οι εξής: ΝΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αγγελή. Γεννήθηκε το 1959. Εφοριακός στο επάγγελμα. Διετέλεσε Αντινομάρχης Χαλκιδικής (2007-2010). ΝΟΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ ΓΚΟΥΝΤΕΝΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Παναγιώτη. Γεννήθηκε το 1961. Έγγαμος με 2 παιδιά. Πτυχιούχος Γεωπόνος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διετέλεσε Αντινομάρχης Κιλκίς (2008- 2009). ΝΟΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του Ιωάννη. Γεννήθηκε το 1956 στην Κρύα Βρύση. Παντρεμένος, πολύτεκνος με τέσσερα παιδιά. Έχει πτυχίο Αρχιτέκτονα Μηχανικού. Διετέλεσε Δήμαρχος Κρύας Βρύσης (1990-2002). Από το 2006 έως σήμερα είναι επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στη Νομαρχία Πιερίας. ΝΟΜΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Θεοδώρου. Γεννήθηκε το 1955 στο Κλείτος Κοζάνης. Έγγαμος με 1 γιο. Φοροτεχνικός, δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο χώρο της εστίασης και του τουρισμού ενώ ασχολήθηκε επαγγελματικά με την παραδοσιακή δημοτική μουσική. Είναι Νομάρχης Ημαθίας. ΝΟΜΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ του Ιωάννη. Γεννήθηκε το 1964. έχει μία κόρη. Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω. Είναι Αντινομάρχης Πιερίας. ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Μωυσή. Γεννήθηκε το 1942. Πολιτικός Μηχανικός. Διετέλεσε Δήμαρχος Σερρών (2000-2003). ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Γεωργίου. Γεννήθηκε το 1978. Τέως Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Α’ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης (2007- 2009). Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής: «Πριν 3 μήνες σ’ αυτή την αίθουσα, σας ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και μάλιστα θα θυμάστε, ότι σας τόνισα ότι το χρίσμα το πήρα από την κοινωνία και κάλεσα τα κόμματα να στηρίξουν την υποψηφιότητά μου. Σ’ αυτήν την πρόσκληση ανταποκρίθηκαν η Νέα Δημοκρατία και o ΛΑΟΣ. Εγκαίρως, ξεκινώντας τις περιοδείες στους νομούς, αφουγκράστηκα τις αγωνίες, τους προβληματισμούς και τις προσδοκίες, καθώς και την πίστη του λαού της Μακεδονίας, ότι, ενωμένοι, μπορούμε να προβάλουμε και να πετύχουμε την ανάδειξη των δυνατοτήτων της Περιφέρειάς μας. Δεν σας το κρύβω ότι είναι μια δύσκολη περίοδος για τα κόμματα, την πολιτική και τους πολιτικούς. Έπρεπε όμως να πείσουμε για τις προθέσεις μας,, τις δυνατότητές μας και το πετύχαμε. Γιατί πίσω μας έχουμε ένα τεράστιο έργο στο Νομό Θεσσαλονίκης, που αποτελεί ένα αδιάσειστο στοιχείο ότι μπορούμε όλοι μαζί να σηκώσουμε ψηλά την Κεντρική Μακεδονία. Επισκέφθηκα πάνω από 20 φορές τον κάθε Νομό της Περιφέρειας, συζητώντας με απλούς πολίτες και κατανοώντας τα προβλήματά τους. Οι τοπικές κοινωνίες απαιτούν αλήθεια και δουλειά και όχι υποσχέσεις και μεγάλα λόγια. Είμαι στην ευχάριστη θέση, μετά από επίπονη προσπάθεια και διαδικασία να σας παρουσιάσω τους υποψήφιους Αντιπεριφερειάρχες. Στοιχεία που μέτρησαν για την επιλογή τους, ήταν η σχέση τους με την Αυτοδιοίκηση, με την πολιτική, με την κοινωνία,η διάθεσή τους και η προσφορά τους, η ικανότητά τους, το ήθος τους, η εντιμότητα τους και η κοινή αποδοχή. Μέσα στα κριτήρια για την επιλογή τους, ήταν επίσης η πολιτική τους προσωπικότητα και όχι τι ψήφισαν στις εσωκομματικές εκλογές. Η σειρά ανακοίνωσης των ονομάτων είναι αλφαβητικά (ακολουθούν τα ονόματα): Η επιλογή έγινε μεταξύ ισάξιων υποψηφίων και ήταν πολύ δύσκολη. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους εκδήλωσαν ενδιαφέρον και όλοι έχουν θέση στον αγώνα μας. Αλλά δυστυχώς, ο νόμος επιτρέπει μόνο επτά υποψηφίους. Εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο τους». ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επειδή χθες είχατε μία δύσκολη μέρα, με διαπραγματεύσεις με τη ΝΔ όσον αφορά τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης. Απ’ ότι φαίνεται χθες υπήρχε ένα έντονο σενάριο ότι προτείνατε το Διονύση Ψωμιάδη και ότι ο κ. Σαμαράς αρνήθηκε. Είχατε αρκετά έντονες συζητήσεις οι δυο σας. Κι απ’ ότι φαίνεται με την εμπλοκή του Απ. Τζιτζικώστα κάνατε πίσω. Το ερώτημα είναι: αισθάνεστε ότι κάνετε ένα βήμα πίσω, αισθάνεστε πιο αδύναμος; Δεύτερον. Γιατί το κάνατε; Και τρίτον, αν επειδή υπήρχε χθες κάποιο ρεπορτάζ για το ποιοι θα είναι οι εκλεκτοί σας, αν κάνατε κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής που οφείλονταν στην υπόθεση του Δ. Ψωμιάδη; ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Πρέπει να σας πω ότι χθες –και είδατε ότι ήταν απ’ τις λίγες φορές που δεν μίλησα- έγινε πολύς ντόρος για το τίποτε. Κατ’ αρχάς θεώρησα ότι από συνεργάτες του και απ’ αυτά που διαβάζαμε, ο Πρόεδρος θα ήταν ενημερωμένος. Εγώ παρέδωσα 2-3 ονόματα, ο κ. Πρόεδρος διαφώνησε με το όνομα του Διονύση Ψωμιάδη. Τον παρακάλεσα να με αφήσει λίγες ώρες να το δω και να συζητήσω με κάποιους άλλους συναδέλφους. Σήμερα όμως, αγαπητέ φίλε, βγαίνω πολύ πιο δυνατός από το χθες. ΔΗΜ.: Έχετε τόσον καιρό που ανακοινώσατε την υποψηφιότητά σας. Όλο αυτό το διάστημα δεν μπορέσετε να τα βρείτε και φτάσατε στο παραπέντε να έχετε αυτή τη συζήτηση με τον Πρόεδρο της ΝΔ; ΨΩΜ.: Δεν περίμενα στο παραπέντε ότι θα υπάρχει αυτή η διαφορά. Αλλά νομίζω ότι δεν υπήρχε καμία παρεξήγηση. Παρανόηση μπορεί να υπήρχε. Αλλά επειδή έγραψαν, ακούστηκε ότι μαλώσαμε… Με συγχωρείτε πάρα πολύ! Μιλούσαμε μέχρι την τελευταία στιγμή με τον Πρόεδρο. Και σήμερα το πρωί πάλι με τον Πρόεδρο. Καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει. Ο Πρόεδρος είναι πρόεδρος. Κι εγώ είμαι υποψήφιος Περιφερειάρχης. ΔΗΜ.: Ο αδερφός σας θα είναι στο ψηφοδέλτιο; ΨΩΜ.: Ο αδερφός μου θα συμμετάσχει στο ψηφοδέλτιο. Η διαφορά μας ήταν στη θέση του… ΔΗΜ.: Τόσον καιρό ακούγονται πάρα πολλά, ιδιαίτερα μετά τα χθεσινά. Τα κριτήρια με τα οποία επιλέξατε τους συγκεκριμένους ανθρώπους είναι καθαρά προσωπικά ή έχει βάλει το χεράκι του κι ο κ. Σαμαράς; ΨΩΜ.: Κατ’ αρχάς να σας πω ποια ήταν τα κριτήρια. Μπορώ να σας πω ότι όλο αυτό το διάστημα καλοπροαίρετα θα έλεγα, χτύπησαν κάποια τηλέφωνα για κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα. Όμως αυτό ξεκαθαρίστηκε από την πρώτη στιγμή. Κι από πλευράς του κ. Σαμαρά και από πλευράς δικιάς μου. Καμία παρέμβαση δεν έγινε για κανένα πρόσωπο. Προτάσεις υπήρχαν. Όμως όχι τέτοιες που θα άλλαζαν τις απόψεις μου. Πρέπει να σας πω όμως –κι όλη η Ελλάδα το ξέρω– ότι το κριτήριο που έλαβα υπόψη μου, σε ό,τι αφορά τον αδερφό μου (γιατί ήταν 3 άτομα υποψήφια για τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη) δεν ήταν ότι ο Διονύσης ήταν αδερφός μου. Μην ξεχνάτε ότι ο Διονύσης δεν είναι γιος μου. Είναι δύο φορές εκλεγμένος πρώτος νομαρχιακός σύμβουλος. Μέχρι πρότινος ήταν και αναπληρωτής Νομάρχης. Και κατά γενική ομολογία δική σας και της κοινωνίας, ήταν απ’ αυτούς που συνέβαλαν στο τεράστιο, μεγάλο έργο της Νομαρχίας. Θα έλεγα του χρωστάει η ΝΔ και δεν χρωστάει τίποτε. Ήρθε μαζί μου για να δώσει κι όχι να πάρει. Το νόημα της ζωής για τον αδερφό μου δεν είναι η καρέκλα. Είναι η αξιοπρέπεια, είναι το ήθος και η εντιμότητα. ΔΗΜ.: Όταν ανακοινώσατε την υποψηφιότητά σας, είχατε απαντήσει ότι υποψηφίους αντιπεριφερειάρχες επιλέγω εγώ. Ήταν σαφής η απάντησή σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω: Η επιλογή του κ. Τζιτζικώστα ήταν επιλογή του κ. Σαμαρά ή προσωπική σας επιλογή; Ήταν μέσα στα 3 ονόματα που στείλατε στον κ. Σαμαρά; ΨΩΜ.: Θα ρωτήσετε τον κ. Τζιτζικώστα τι ώρα τον πήρα τηλέφωνο και τι ώρα μου απήντησε. Μια φορά ήταν πολύ προχωρημένη ώρα και ήταν αποκλειστικά δική μου η απόφαση. Και μάλιστα σήμερα το πρωί –το λέω δημόσια- όταν το ανακοίνωσα στον κ. Σαμαρά, μου είπε «μπράβο σου, έκανες την καλύτερη επιλογή, προχώρα, καλή επιτυχία!». ΔΗΜ.: Εχθές σας είχε απειλήσει ότι αν βάζατε τον κ. Διονύση Ψωμιάδη, δεν θα σας στήριζε στις εκλογές. ΨΩΜ.: Εγώ δεν άκουσα τίποτε από τον κ. Σαμαρά ούτε επιστολή ούτε τηλεφώνημα. Υπήρχε μία διαφορετική τοποθέτηση και άποψη για τη θέση του κ. Σαμαρά. Κοιτάξτε. Αν εγώ εκφράζω την οικογενειοκρατία, τότε με συγχωρείτε, τι εκφράζουν οι άλλοι; Την οικογενειοκρατία να την αναζητήσετε στα τζάκια, στα διάφορα κατεστημένα και στα συμφέροντα. Εμείς –και θεωρώ όλοι μας εδώ- γεννηθήκαμε στις αλάνες. ΔΗΜ.: Επειδή ο κ. Σαμαράς έθιξε το θέμα της οικογενειοκρατίας… ΨΩΜ.: Τα σκάγια πήγαιναν αλλού. Έβλεπε εμένα, αλλά τα σκάγια κατευθύνθηκαν αλλού. Τα χθεσινά σκάγια είχαν κατεύθυνση αλλού, αλλά έπρεπε εμένα να κοιτάξουν στα μάτια… ΔΗΜ.: Σκεφτήκατε ποτέ να βάλετε τον αδερφό σας κι ό,τι γίνει; ΨΩΜ.: Μα δεν ήταν η τελική επιλογή μου. Στο κάτω-κάτω, εγώ στη ΝΔ ενώνω, δεν διχάζω. Εγώ δεν πληγώνω. Έναν λαό, που μέσα κι έξω από τη ΝΔ, συνεχίζουν να τον πληγώνουν, να τον ταλαιπωρούν και να τον προδίδουν. Εγώ ενώνω και δεν διχάζω. ΔΗΜ.: Τα χθεσινά σκάγια (δεν ακούγεται). Θα ήθελα να σας επισημάνω ότι αντί για 3ο δρόμο, είχε ακουστεί το όνομα του κ. Κοκκόρη. Διότι με την εκλογή του κ. Γκιουλέκα, θα προκρινόταν ο κ. Κοκκόρης για βουλευτής… ΨΩΜ.: Είπα ότι ενώνω και δεν διχάζω. Εύχομαι ότι το παράδειγμά μου για μια ακόμη φορά να το ακολουθήσουν κι άλλοι. Εγώ θέλω να μείνω μακριά από τα άκρα, από τα πάθη και τους εγωισμούς. Όπως είδατε, το ψηφοδέλτιο εκφράζει τα πάντα. Τη νεολαία, τη γυναίκα, τους έμπειρους που έχουν ασχοληθεί με την αυτοδιοίκηση και τους έμπειρους μέσα από τη ζωή, μέσα από την κοινωνία. Και πρέπει να σας πω ότι ο Δ. Ψωμιάδης στις 2 το πρωί, παρ’ όλο ότι είχαμε φύγει, μου έστειλε μία επιστολή, με ευχαριστεί και για να διευκολύνει το έργο μου, ζητά να κάνω δεκτή την παραίτησή του από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης. Την απόφαση την πήρε ο Δ. Ψωμιάδης πριν εγώ αποφασίσω. ΔΗΜ.: Είπατε ότι καταθέσατε στον Πρόεδρο της ΝΔ τρία ονόματα. Μεταξύ αυτών δεν ήταν ο κ. Τζιτζικώστας. Γιατί, όταν υπήρξε άρνηση στο πρόσωπο του Δ. Ψωμιάδη, δεν επιλέξατε μεταξύ των άλλων δύο; ΨΩΜ.: Θεώρησα ότι αν δεν ήταν ο Δ. Ψωμιάδης, ο Απ. Τζιτζικώστας είχε στοιχεία για να τον αντικαταστήσει. Και στο κάτω-κάτω, μέσα από τη συζήτηση βγήκε αυτή η απόφαση. Δεν ήμουν μόνος μου. Συζητούσαμε 6-7 ώρες. Αλλά δεν ήξερα τη διάθεση του Απόστολου. Γιατί ξέρετε, με την εκλογή του κ. Γκιουλέκα, τη θέση την καλύπτει ο κ. Τζιτζικώστας. Νομίζω ότι διπλά είναι τα συγχαρητήρια στον Απόστολο γιατί εγκαταλείπει μία βουλευτική αυριανή έδρα και μπαίνει στην αυτοδιοίκηση. Αυτή η συμβουλή μου ήταν από πολλών ετών στον Απόστολο. Να ξεκινήσει από την αυτοδιοίκηση. ΔΗΜ.: Ενοχληθήκατε από τον τρόπο που χειρίστηκε η Ρηγίλλης το θέμα; Που έδωσε στη δημοσιότητα τη συνομιλία σας με τον κ. Σαμαρά, εννοώ. Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω εάν για τους άλλους υποψηφίους υπήρξε κάποιο άλλο θέμα. ΨΩΜ.: Σας είπα ότι κάποιοι γύρω από τη Ρηγίλλης θεωρούν ότι είναι βασιλικότεροι του κ. Σαμαρά. Θεωρούσαν ότι μπορούσαν να κάνουν παρεμβάσεις. Αλλά, σας είπα, οι παρεμβάσεις σταμάτησαν. Δεν έχουν αντιληφθεί τι θα πει «άλλο στηρίζω και άλλο καθορίζω». Πρόσφατα η ΝΔ στήριξε την υποψηφιότητά μας. Το έχω πει ευθέως στον κ. Σαμαρά ότι «κάποιοι γύρω σου θεωρούν ότι είναι βασιλικότεροι του βασιλέως». Αλλά είναι θέμα του Προέδρου, με συγχωρείτε. ΔΗΜ.: Γνωρίζουμε ότι ο κ. Σαμαράς επιθυμούσε να βάλετε επικεφαλής του ψηφοδελτίου σας για το Ν. Σερρών τον νυν δήμαρχο Σερρών, τον Γιάννη Βλάχο. Εσείς όμως τελικά επιλέξατε τον πρώην δήμαρχο Σερρών, τον κ. Μωϋσιάδη. Αυτό καταδεικνύει τελικά πως ακολουθείτε μια αυτόνομη πορεία; ΨΩΜ.: Εγώ χρόνια τώρα έχω δηλώσω ότι ανήκω εδώ που ανήκω. Αλλά πάνω απ’ όλα ανήκω στο λαό, στη Μακεδονία, στην Ελλάδα. Και το έχω αποδείξει. ΔΗΜ.: Πιστεύετε ότι θα έχετε κόντρες ή αντιρρήσεις από τους ήδη συνεργάτες σας για τις επιλογές σας; ΨΩΜ.: Από τους νομαρχιακούς συμβούλους; Νομίζω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή, πήρα την καλύτερη απόφαση. Για τη Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να υπάρχουν τριβές από την ομάδα. Από κει και πέρα το μέλλον θα δείξει. ΔΗΜ.: Σ’ αυτή την κατηγορία που αφορά τη δική σας οικογένεια και τον αδερφό σας Δ. Ψωμιάδη, τι απαντάτε; Και πώς θα απαντήσετε ενδεχομένως στην αιχμή, όταν υπάρξει, των αντίπαλων συνδυασμών ότι κι ο κ. Τζιτζικώστας είναι γόνος πολιτικής οικογένειας, είναι γιος πρώην υπουργού και ότι η συγκεκριμένη κατηγορία μπορεί να υπάρξει και για τον νυν υποψήφιο, που μόλις ανακοινώσατε. ΨΩΜ.: Θεωρώ ότι ο Απόστολος δεν έχει καμία σχέση με την οικογενειοκρατία. Πιτσιρικάς ξεκίνησε από τα ΜΑΚΙ, από την ΟΝΝΕΔ και μάλιστα αναδείχθηκε και αναρριχήθηκε όταν έχασε και τον πατέρα του. Από κει και πέρα, ο λαός τον τίμησε, ο λαός τον έστειλε σπίτι και του δίνεται μία δυνατότητα μέσα από την πάλη, μέσα από τον αγώνα, να αναδειχθεί και πάλι. Μου ζητάς να μιλήσω για οικογενειοκρατία της οικογένειας Ψωμιάδη; Σας είπα. Ο Δ. Ψωμιάδης είναι δυο φορές εκλεγμένος πρώτος νομαρχιακός σύμβουλος. Του χρωστάω και δεν μου χρωστάει τίποτε. ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ: Δεν θεωρώ ότι εκπροσωπώ την οικογενειοκρατία. Ίσα-ίσα όταν αποφάσισα 7 χρόνια μετά το θάνατο του πατέρα μου να παρουσιαστώ στον κόσμο, στους πολίτες και να ζητήσω την ψήφο τους για να τους εκπροσωπώ στη Βουλή, επέλεξα να το κάνω μέσα από μια άλλη περιφέρεια απ’ αυτήν που πολιτευόταν 30 χρόνια ο πατέρας μου. Και το έκανα όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γνωρίζοντας ότι διαλέγω τον δύσκολο δρόμο. Αλλά τον δρόμο που θα επιτρέψει στους πολίτες να με κρίνουν αποκλειστικά και μόνο ως Απόστολο και όχι ως γιο ενός πολιτικού της παράταξής μας. ΔΗΜ.: Είχατε προτείνει σε συγκεκριμένα πρόσωπα να είναι υποψήφιοι Αντιπεριφερειάρχες και λόγω της χθεσινής ημέρας σας αρνήθηκαν; ΨΩΜ.: Ναι. Εχθές το βράδυ έγινε μια συγκέντρωση, μιλήσαμε, δύο θεώρησαν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν. Από κει και πέρα, ρωτήστε τους ίδιους. ΔΗΜ.: Ισχύει ότι ο ένας από αυτούς είναι από Πιερία; ΨΩΜ.: Πιερία και Κιλκίς. Επανέρχομαι σ’ ένα άλλο ερώτημα. Δεν είχα και δεν έχω κομματική εξάρτηση. Έχω αποδείξει ότι είμαι έξω και μακριά από κομματικές ταμπέλες. Δίνω τη μάχη για τη Θεσσαλονίκη, για τη Μακεδονία και το λαό και ενωμένοι μπορούμε να αναδείξουμε τα πλούτη της μακεδονικής γης. Εγώ τώρα γνωρίζω τι πλούτο έχει αυτή η περιοχή. Αλλά ενωμένοι πρέπει να φύγουμε μπροστά. Δεν μπορεί με φανατισμούς, με κομματικές ταμπέλες να προχωρήσουμε. Τα προβλήματα στην αυτοδιοίκηση δεν έχουν χρώμα. Πρέπει να το καταλάβουμε! ΔΗΜ.: Στον κ. Τζιτζικώστα το ερώτημα. Θα εγκαταλείψετε τη Βουλή σε περίπτωση που ο κ. Γκιουλέκας κερδίσει το Δ. Θεσσαλονίκης; Εσείς θα παραμείνετε στη θέση του Αντιπεριφερειάρχη; Στον κ. Ψωμιάδη. Επειδή πληθαίνουν τα σενάρια για πολιτική υποψηφιότητα από το ΠΑΣΟΚ (ακούγεται το όνομα του κ. Φλωρίδη και του κ. Καστανίδη), θα ήθελα ένα σχόλιό σας για αυτό. ΨΩΜ.: Δικαιώνομαι γιατί πρώτος εγώ πριν ακόμη ξεκινήσει το ΠΑΣΟΚ, ζήτησα ό,τι καλύτερο, ό,τι εκλεκτότερο έχει το ΠΑΣΟΚ στην Κεντρική Μακεδονία να το επιλέξει και να το ανακοινώσει. Γιατί; Γιατί κουραστήκαμε με την αδάπανη λασπολογία. Δεν περνάν αυτά. Θεωρώ ότι με τα συγκεκριμένα πρόσωπα θα κάνουμε έναν πολιτισμένο αγώνα. Μαζί να ξεκινήσουμε, μαζί να τερματίσουμε και μαζί ενωμένοι να προχωρήσουμε χέρι-χέρι την επόμενη μέρα. Δεν μας χωρίζει τίποτε. Λόγω μεγάλου στήθους εγώ θα πέσω πρώτος, είμαι πιο γυμνασμένος! ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ: Μέσα από την επιλογή μου να σταθώ δίπλα στον Π. Ψωμιάδη στην προσπάθεια που κάνουμε για τη Μακεδονία μας, να σας πω ότι δεν αισθάνομαι ότι εγκαταλείπω την κεντρική πολιτική σκηνή. Θεωρώ ότι μέσα από το νέο σχέδιο «Καλλικράτης», η κεντρική πολιτική σκηνή είναι αυτή που μεταφέρεται στις περιφέρειες. Με τους πόρους, τις αρμοδιότητες, τις δυνατότητες που θα έχουμε όλοι – Περιφερειάρχης και Αντιπεριφερειάρχες – να μπορέσουμε να απαντήσουμε ουσιαστικά στα κεντρικά προβλήματα των πολιτών. Το οποίο στην τελική είναι αυτό που έχει σημασία στην πολιτική. Εγώ μπήκα στην πολιτική για να δώσω, όχι για να πάρω. Μπήκα για να προσφέρω και θεωρώ ότι μέσα από τη θέση αυτή, έχοντας την ευθύνη της ανάπτυξης του νομού Θεσσαλονίκης, θα μπορέσω να προσφέρω πολλά περισσότερα. Με λίγα λόγια, ήρθα για να μείνω. ΨΩΜ.: Σε συνέχεια της προτελευταίας ερώτησης, αν το ΠΑΣΟΚ πανελλαδικά είναι ο νικητής των εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης, να περιμένει ο ελληνικός λαός ένα νέο καινούριο πακέτο μέτρων, ακόμη πιο σκληρό, ακόμη πιο αντιλαϊκό. Αυτό το αντιλαμβανόμαστε. ΔΗΜ.: Γνωρίζετε πολύ καλά ότι στο ν. Σερρών υπήρχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το θεσμό του Αντιπεριφερειάρχη. Μόνο η ΝΟΔΕ σας πρότεινε 19 ονόματα. Σίγουρα με την επιλογή σας στο πρόσωπο του κ. Μωϋσιάδη θα έχετε λυπήσει όλους όσους ήλπιζαν να τοποθετηθούν σ’ αυτή τη θέση. Φοβάστε μήπως αυτούς τους βρείτε αύριο μπροστά σας; Αυτά τα εμπόδια είναι μες στη ζωή. Γι’ αυτό είμαστε εδώ, για τα δύσκολα. ΔΗΜ.: Σας προβληματίζουν τα πολύ χαμηλά ποσοστά του δικομματισμού; Ειλικρινά με λυπεί, αλλά με χαροποιούν τα πολύ υψηλά ποσοστά που παίρνει η δική μου ομάδα. Είναι πολύ ψηλά τα ποσοστά. Όχι αυτά που λένε για να δελεάσουν υποψηφίους στο ΠΑΣΟΚ. Να βρουν άλλο τρόπο. Έχω κάνει τρεις δημοσκοπήσεις στην Κεντρική Μακεδονία και για μένα και στους συναδέρφους και είμαστε πολύ ψηλά. ΔΗΜ.: Αναφερθήκατε στα κριτήρια με τα οποία επιλέξατε τους υποψηφίους. Στις Σέρρες υπήρχε έντονο παρασκήνιο. Τι ήταν αυτό που έπαιξε τον τελικό ρόλο για να επιλέξετε τον κ. Μωϋσιάδη; ΨΩΜ.: Ήταν όλοι ισάξιοι. Μεταξύ ισάξιων, επέλεξα τον κ. Μωϋσιάδη. Είπα γιατί. Την εμπειρία, την έξωθεν καλή μαρτυρία, τα ποσοστά ήταν ανεβασμένα. Ξεκίνησε από χαμηλά και ανέβηκε ψηλά, το ξέρει κι ο ίδιος. Αλλά σίγουρα υπήρχαν κι άλλες υποψηφιότητες. Έπρεπε κάποιον να επιλέξω. ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ: Το να υπάρχουν πολλές υποψηφιότητες, είναι θετικό. Δείχνει το ενδιαφέρον των πολιτών για τα κοινά. Βέβαια τα κριτήρια είναι πολλά. Η βαρύτητα που δίνουμε στο κάθε κριτήριο, δεν σημαίνει ότι αυτός που προκρίθηκε είναι 100% ο καλύτερος. Όλοι ήταν αξιόλογοι, όλοι θα μπορούσαν να έχουν τη θέση τη δική μου. Εκείνο όμως που είναι βασικό χαρακτηριστικό είναι η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Και μπορεί να δοθεί από οποιαδήποτε θέση. Θέλω να πιστεύω ότι σε συνεργασία με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη, όλοι μαζί θα έχουμε μια δυνατή ομάδα που θα διεκδικήσει τις εκλογές αυτές. ΨΩΜ.: Για να χαλαρώσω την ατμόσφαιρα, θέλω να σας πω ότι σε κάποιες αποφάσεις με επηρέασε και η γυναίκα μου, που βρίσκεται σήμερα εδώ. Δεν σας το κρύβω… ΔΗΜ.: Μετά όσα έγιναν το τελευταίο 24ωρο, μπορούμε να πούμε ότι διαταράχθηκαν οι σχέσεις σας με τον κ. Σαμαρά; Και, δεύτερον, θα απευθυνθείτε στην κ. Μπακογιάννη για στήριξη; ΨΩΜ.: Τα ΜΜΕ δημιούργησαν το πρόβλημα. Δεν υπήρχε καμία παρεξήγηση. Του ζήτησα ένα περιθώριο κάποιων ωρών να κάνω την τελική μου πρόταση. Καμία. Αντιθέτως, σήμερα και μάλιστα πολύ πρωί, μιλήσαμε αρκετή ώρα μαζί. Για την κ. Μπακογιάννη. Τις επόμενες ημέρες θα έχω μία συνεργασία με την κ. Μπακογιάννη. Θα κλειστεί το ραντεβού, έχουμε μιλήσει μαζί. ΔΗΜ.: Τον πρώτο λόγο στην επιλογή των περιφερειακών συμβούλων θα τον έχετε εσείς ή οι αντιπεριφερειάρχες σας; ΨΩΜ.: Είναι σε συνεργασία με τους αντιπεριφερειάρχες. Δική μου και της κοινωνίας. Αρχές της άλλης εβδομάδας θα ανακοινώσουμε στους νομούς τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους. Αλλά μη νομίζετε. Είναι ακόμη πιο δύσκολη η επιλογή εκεί. Κλείνοντας, θέλω να σας πω ότι ο μεγάλο γεγονός είναι ότι το ψηφοδέλτιο ελπίδας και νίκης ξεκίνησε! Σας ευχαριστούμε. 

Όποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί ενδιαφέρονται, μπορούν να "κατεβάσουν" προμονταρισμένο υλικό από την εκδήλωση  σε ποιότητα DVD (720-576 PAL 4-3) από την παρακάτω διεύθυνση:
http://rapidshare.com/files/416434989/PSOMIADHS_1-09-10_ANTIPERIFEREIARXES.m2p  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου