Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΣΗΜΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΟ ΒΕΛΛΙΔΕΙΟ

• Είναι προφανές ότι κάποιοι ενοχλούνται από την παρουσία μου.
• Δεν ανήκω σε καμιά πολιτική δυναστεία, δεν έχω κληρονομικά δικαιώματα.
• Γνωρίζετε καλά ότι εδώ και τριάντα ολόκληρα χρόνια αγωνίζομαι για την παράταξη και τις αξίες της πατρίδας μου.
• Δε σέρνομαι και δε σύρθηκα ποτέ στα πόδια κανενός, δεν παζαρεύω με κανέναν.
• Ξεκινήσαμε μαζί ένα ωραίο ταξίδι ονείρων, των δικών σας ονείρων. Των ονείρων που ζητούν ένα καλύτερο αύριο, που πιστεύουν και στηρίζουν την υποψηφιότητά μου. Είναι το πιο ονειρεμένο ταξίδι της ζωής μου, είναι το δικό μας ταξίδι!
• Έμεινα όρθιος τριάντα χρόνια, αποφεύγοντας καρχαρίες και αρπαχτικά της πολιτικής και του δημοσιογραφικού χώρου.
• Τη μία λένε θα πάει με τον Αντώνη, την άλλη λένε στηρίζει τη Ντόρα. Λέτε να σκέπτομαι ποιον από τους δύο θα πλήξω ή θα ωφελήσω περισσότερο;
• Δεν μπήκα σ’ αυτήν την κούρσα για τους άλλους. Μπήκα για να εκφράσω τον απλό Νεοδημοκράτη, τον προδομένο λαό της Νέας Δημοκρατίας.
• Με ρωτούν σε ποιον θα δώσω το δικό μου δαχτυλιδάκι. Τους απαντώ: Δαχτυλίδια φοράνε οι πρίγκιπες και εγώ τους πρίγκιπες και τα χανουμάκια τους έχω καταγγείλει προ πολλού!
• Γιατί οι γαλαζοαίματοι με τους γαλαζοαίματους κι εμείς με το λαό!
• Είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι οι πολίτες χειραγωγούνται; Σέβομαι τον κόσμο της ΝΔ, σέβομαι όσους με στήριξαν και όσους θα με ψηφίσουν.
• Θεωρώ ότι ο λαός δεν είναι αγέλη προβάτων, έχει κρίση και συνείδηση. Με πολύ σεβασμό σας λέω, εγώ ο ελάχιστος δεν έχω το ηθικό ανάστημα να σας πω τι να κάνετε.
• Εγώ πάντα έλεγα τα πράγματα με το όνομά τους, πάντα μιλούσα καθαρά, πατριωτικά, παλικαρίσια, μπεσαλίδικα. Να τα καταλαβαίνει ο κόσμος. Χωρίς στρογγυλέματα, χωρίς περιτύλιγμα, χωρίς χαμόγελα.
• Απεδείχθη στην πράξη ότι εγώ δεν ήμουν μέρος του προβλήματος. Δεν ήμουν ο γραφικός. Κάποιοι άλλοι απεδείχθησαν γραφικοί, ανίκανοι, άκαπνοι, αδιάφοροι, απεδείχθησαν τραγικοί, αφού μας έφεραν σ’ αυτή την δύσκολη κατάσταση.
• Είμαι θυμωμένος με αυτούς που συνεχίζουν να ντροπιάζουν την παράταξή μας μετατρέποντας τα τηλεοπτικά παράθυρα σε αρένα. Ξιφουλκούν κάθε βράδυ βουλευτές και στελέχη στα τηλεοπτικά παράθυρα.
• Καταφέραμε το ακατόρθωτο φίλες και φίλοι, να χάσουμε τον κόσμο μας, να τον αναγκάσουμε να μας γυρίσει την πλάτη. Γύρισα όλη την Ελλάδα και ακούω παντού παράπονα, βλέπω απογοήτευση και οργή.
• Πτωχεύσαμε, όχι μόνο οικονομικά, αλλά και στις αξίες. Θαρρείς και ήμασταν υπνωτισμένοι έξι χρόνια.
• Κάποιοι θέλουν νικητές και ηττημένους. Μοναδικός νικητής πρέπει να είναι η παράταξη, νικητές πρέπει να είστε εσείς, φίλες και φίλοι!
• Το πρόσωπο που θα ηγηθεί την επόμενη ημέρα πρέπει να δεσμευτεί ότι θα τους αγκαλιάσει όλους και οι ηττημένοι να δεσμευτούν ότι θα συστρατευτούν γύρω από το νικητή.
• Γιατί οι ηγέτες οφείλουν να εκπέμπουν όραμα. Αν δεν το κάνουν, τότε δεν είναι πραγματικοί ηγέτες. Είναι εξαρτημένοι, απλοί διαχειριστές.
• Πιστεύω, λοιπόν, σε μια μεγάλη, λαϊκή, πατριωτική Κεντροδεξιά, όπου έννοιες όπως η πατρίδα, η οικογένεια, η θρησκεία, η νεολαία δεν θα είναι ντροπή αλλά περηφάνια! Πιστεύω σε μια παράταξη που θα είναι μέσα στην κοινωνία, όχι μακριά από αυτήν, μια παράταξη που θα αγγίζει το κοινωνικό κέντρο και τις φιλελεύθερες δυνάμεις.
• Δεν αγωνίζομαι για να δω μια Ελλάδα με σκυμμένο κεφάλι, μια Ελλάδα Α.Ε., αλλά μια Ελλάδα που θα ανήκει πραγματικά στους Έλληνες. Δεν αγωνίζομαι για μια Νέα Δημοκρατία - πολυμετοχική εταιρία που μοιράζει μετοχές κάθε βράδυ στα τηλεοπτικά παράθυρα.
• Η δική μου θέση είναι ξεκάθαρη εδώ και είκοσι χρόνια.
• Αναρωτιέμαι όμως εάν συμφωνούμε όλοι ότι η Μακεδονία είναι ελληνική, τότε τι συζητάμε με τους παραχαράκτες των Βαλκανίων;
• Καλώ τους συνυποψηφίους μου να δεσμευτούμε ότι μετά το ΟΧΙ του ’40 στο φασισμό, μετά το ΟΧΙ του Τάσου Παπαδόπουλου στο Σχέδιο Ανάν, να πούμε πια ένα μεγάλο ΟΧΙ στην παραχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας!
• Εγώ δεν έχω σπόνσορες και χορηγούς, ούτε αυλοκόλακες, πρίγκιπες και χανουμάκια. Έχω όμως καλούς συναδέλφους και συνεργάτες, απλά παιδιά, που αγαπούν εμένα, την παράταξη και την πατρίδα. Έχω το Θεό και τις αξίες που πήρα από την οικογένειά μου.
• Ζητώ απ’ όλους να αγκαλιάσετε την απόφαση που πήρα.
• Για να ακουστεί μια δυνατή, καθαρή φωνή. Για να ακουστεί η δική σας φωνή. Προέρχομαι από εσάς, νοιάζομαι για εσάς, αγωνίζομαι για εσάς και θα αγωνίζομαι και αύριο και είμαι περήφανος γι’ αυτό.
• Να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου για να ακούγεται καθαρή και δυνατή η φωνή της παραμελημένης ελληνικής περιφέρειας.
• Όσοι προτιμούν τον εμφύλιο, δεν αντιλαμβάνονται ότι ούτε οι «ντορικοί» ούτε οι «σαμαρικοί» από μόνοι τους δεν πρόκειται ποτέ να δουν κυβέρνηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου