Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ
(Αθήνα, 6/11/2009, ώρα 18:30', Ξενοδοχείο Metropolitan)



Φίλες και φίλοι,
- Τριάντα χρόνια αγωνίζομαι με όλη μου την ψυχή για την παράταξη και τις αξίες της Πατρίδας μου.
- Τώρα ξεκινάω το πιο ωραίο ταξίδι, το ταξίδι των ονείρων, των δικών σας ονείρων.
- Είναι πλέον ώρα ευθύνης για όλους μας. Είναι η ώρα να σπάσουμε τις αλυσίδες. -Είναι η ώρα να πέσουν οι μάσκες. Είναι η ώρα να μιλήσουμε στις ψυχές του λαού. -Είναι η ώρα να πούμε ένα μεγάλο συγνώμη στον ελληνικό λαό.
- Να ξαναμιλήσουμε μαζί του. Να σκύψουμε στα προβλήματα και στις αγωνίες του.
- Γραφικός. Κάποιοι άλλοι αποδείχτηκαν γραφικοί, ανίκανοι, άκαπνοι, αδιάφοροι, κατήντησαν τραγικοί, οδηγώντας μας σ’ αυτή τη δύσκολη κατάσταση.
- Κλείσαμε τις πόρτες, τα τηλέφωνα, τις ψυχές μας.
- Με ποιο δικαίωμα μας κάνανε κάποιοι να ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε Νεοδημοκράτες;
- Το μήνυμα των εκλογών δεν το πήραν ακόμη και σήμερα ορισμένοι. Αν δεν αλλάξουμε μυαλά, αν πάψουμε να κυνηγάμε καρέκλες, αν δεν ανοιχτούμε στη βάση της κοινωνίας, τότε η κοινωνία πιθανόν να γεννήσει άλλο πολιτικό φορέα.
- Συζητάμε για μέλη και φίλους. Εγώ θέλω τους πολλούς, όχι τους λίγους. Γιατί οι πολλοί βγάζουν κυβερνήσεις. Τους φίλους τους φοβούνται αυτοί που δεν έχουν φίλους. Και οι φίλοι είναι πολλές φορές πιο καλοί από τα αδέλφια.
- Για μένα το νόημα της ζωής δεν είναι η καρέκλα αλλά η τιμή, η αξιοπρέπεια, η συνέπεια, η αγωνιστικότητα, το ήθος και η αλήθεια. Γι’ αυτό κατεβαίνω, και ανοίγω το δρόμο. Ας ακολουθήσουν και άλλοι. Καλώ τους συνέδρους, την κοινωνία να με στηρίξει. Να στηρίξει μια καθαρή, δυνατή φωνή, τη δική τους φωνή. Τη φωνή που δεν διστάζει να μιλήσει για πατρίδα, για οικογένεια, για θρησκεία, για τη νεολαία μας, για τα κοινωνικά προβλήματα, για την καθημερινότητά μας.
- Ζητώ απ’ όλους να αγκαλιάσουν την απόφαση που πήρα. Προέρχομαι από εσάς, νοιάζομαι για σας, αγωνίζομαι για σας και θα αγωνίζομαι και αύριο. Είμαι περήφανος για αυτό.
- Όπως είμαι υπερήφανος, γιατί δεν έχω δίπλα μου σπόνσορες και χορηγούς, ούτε αυλοκόλακες, πρίγκιπες και χανουμάκια. Έχω τους συναδέλφους και τους συνεργάτες μου, απλά παιδιά, που αγαπούν εμένα, την παράταξη και την πατρίδα.
- Έμεινα όρθιος 30 χρόνια, αποφεύγοντας καρχαρίες και αρπακτικά της πολιτικής και του δημοσιογραφικού χώρου.
- Η πολιτική θέλει τόλμη και αποφασιστικότητα.
- Δε χρωστάω σε κανέναν. Μόνο στο Θεό, στο λαό, στους συνεργάτες μου, στους γονείς και στην υπέροχη οικογένειά μου.
- Θα μείνω στη μάχη μέχρι τέλους. Τιμώ τον Νίκο Καζαντζάκη που έλεγε: Μην ρωτάς στη μάχη αν νικήσεις ή αν νικηθείς. Μόνο πολέμα.
- Στόχος μου, μια μεγάλη, πατριωτική, λαϊκή κεντροδεξιά με αξιοπρεπή εξωτερική πολιτική, που αγγίζει το κοινωνικό κέντρο και τις φιλελεύθερες δυνάμεις.
- Και αφού μιλάμε για την εξωτερική πολιτική, απευθύνομαι στους συνυποψήφιους μου και σε όλο τον ελληνικό λαό: Δεν πρέπει να υποστείλουμε τη Μακεδονία από τον ιστό της Ελλάδας. Μετά το Έπος του 1940, μετά το ΟΧΙ του Τάσου Παπαδόπουλου στο σχέδιο Ανάν, να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην παραχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας.
- Φίλες και φίλοι, ώρα ευθύνης και κρίσιμων αποφάσεων. Καλούμαστε να αλλάξουμε νοοτροπία και πολιτική συμπεριφορά, να βάλουμε Χ και να ξεκινήσουμε όλοι μαζί, από την ίδια αφετηρία.
- Ζητώ απ’ όλους να προτάξουν το συμφέρον του τόπου, να χαμηλώσουν οι τόνοι, να βάλουμε τέρμα στο διχασμό και να προχωρήσουμε ενωμένοι, όλοι μαζί, για ένα νέο αύριο, για μια ισχυρή Νέα Δημοκρατία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου