Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΝΔ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ


Από τη συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη στη Ρηγγίλης
Πηγή Φωτογραφίας: http://www.in.gr/ - ΑΠΕ

Εξερχόμενος από τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Ρηγίλλης, μετά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά που διήρκεσε 40 λεπτά, ο Παναγιώτης Ψωμιάδηςέκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Δεν ήρθα στη Ρηγίλλης ούτε για να κολακεύσω τον πρόεδρο όπως κάποιοι άλλοι, ούτε για να ζητήσω οφίκια. Έδωσα την μάχη της ζωής μου. Όπως βλέπετε, δεν καβάλησα κανέναν καλάμι.
Μην ξεχνάτε ότι είμαι νομάρχης όλων των Θεσσαλονικέων.
Εκπροσωπώ όλο το λαό και στην παρούσα φάση δεν θα ήθελα να έχω κανένα κομματικό αξίωμα.
Ήρθα για να ευχηθώ στον Αντώνη Σαμαρά καλή δύναμη και καλή επιτυχία και θα είμαι δίπλα του. Tου ζήτησα για το καλό της χώρας, εκεί που υπάρχουν θετικές προτάσεις, να συνεργαστεί με τον Γ. Παπανδρέου. Επίσης, να μην αποφασίζει για το λαό, χωρίς το λαό.
Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη του. Από δω και πέρα είμαστε πλέον σε συνεχή επαφή και συνεργασία.
Το ονειρεμένο και μαγικό ταξίδι μου, το ταξίδι του λαού, που έκανε κατάθεση ψυχής στο πρόσωπό μου, δεν τελείωσε στις 29 Νοεμβρίου.
Παραμένω η καθαρή φωνή του απλού νεοδημοκράτη, η οποία δεν θα σιωπήσει και σε ό,τι με αφορά δεν θα επιτρέψω αλαζονικές, αυταρχικές συμπεριφορές και πολιτικές, άθλιες παρεούλες, εξάλλου αυτό υποσχέθηκα προεκλογικά στο λαό της ΝΔ.
Η κ. Μπακογιάννη είναι αστέρι, δεν περισσεύει κανείς στη ΝΔ, όλοι είναι χρήσιμοι. Όμως πρέπει να ξέρετε ότι εμείς οι πολιτικοί είμαστε δέσμιοι των θέσεων και των αποφάσεών μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου